Pozycjonowanie strony w niemieckiej wyszukiwarce


tomaszkowal
Posty: 25
Rejestracja: 09 maja 2016, 14:11

Pozycjonowanie strony w niemieckiej wyszukiwarce

Post: #79 tomaszkowal
08 lip 2016, 12:01

Cześć, od jakiegoś czasu param się pozycjonowaniem stron w Polsce. Niedawno jeden z moich klientów stworzył stronę w języku niemieckim i chciałby żebym podjął się jej reklamą w niemieckiej wyszukiwarce. Frazy będą tego rodzaju: Möbel im Fitnessstudio i mam obawy czy sobie z tym poradzę. Nie orientuje się jak również wycenić frazy na rynek niemiecki. Jeśli tamtejsze firmy rozliczają się w EURo to mają o wiele większy budżet na pozycjonowanie strony. Więc praktycznie są w stanie więcej dodać linków. I zastanawiam się co to będzie w praktyce z promowaniem domeny klienta. Czy ktoś posiada doświadczenie w promocji domen na rynku niemieckim. Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje w tej kwestii.

podobne tematy:

Po co należy inwestować w mobilne serwisy internetowe?

Sporo firm nie może zrozumieć czemu tak prędko zmieniają się wytyczne związane ze stronami WWW. Dużo firm lokując posiadane pieniądze w budowę strony WWW myślało, iż jest to wydatek na przynajmniej pięć lat, z którą nic nie będzie trzeba robić. Niestety tego rodzaju podejście w czasach tak sprawnie rozwijających się rozwiązań informatycznych jest wielkim nieporozumieniem. Strony internetowe, które były nowoczesne dwa lata temu, dzisiaj mogą już nie spełniać dzisiejszych trendów technologicznych.

Dlaczego tak się dzieje?

dźwigi, windy towarowePowodów tego rodzaju stanu rzeczy jest wile. Pierwszy z nich i chyba kluczowy to konkurencja, która coraz intensywniej inwestuje w reklamę w Internecie. Posiadanie podstawowej strony WWW to w obecnych czasach za mało. Ważny jest jej wygląd, przyjemna nawigacja po stronie oraz odpowiednio przedstawiony produkt. Do tego potrzebne są regularne aktualizacje strony internetowej. Strona powinna się rozwijać, bez tego stali użytkownicy posiadają odczucie, iż wasza firma przestała się rozwijać i nie ma potrzeby wracać na nią ponownie. Drugi aspekt związany jest z rozwojem urządzeń mobilnych, które wypierają tradycyjne komputery. Spora grupa internautów ogląda strony internetowe na smartfonach. Te urządzenia mają mniejsze ekrany. Serwisy, które nie mają wersji mobilnej będą się na nich źle prezentowały. Wybrane fragmenty strony WWW będą niewidoczne dla internauty. Też nawigacja po tradycyjnej stronie jest znacznie utrudniona. Rezultat: potencjalny użytkownik zrezygnuje z twojej strony i przejdzie do innej firmy, która zadbała o mobilną wersję strony WWW. Na dzień dzisiejszy najważniejszym elementem strony WWW jest komfort twoich klientów. Konkurencję masz sporą, która z chęcią przejmie twoich kontrahentów. Też wyszukiwarki internetowe zauważyły tą tendencję i wprowadziły ten punkt do oceny jakości strony WWW.

Czy nieposiadanie strony w wersji mobilnej skutkuje źle na pozycję w wyszukiwarce internetowej??

Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Oficjalne stanowisko przedstawicieli największych wyszukiwarek internetowych jest oczywiste: brak strony mobilnej wpływa źle na pozycję strony w wynikach szukania. Nie jest to do końca prawdą. Występuje sporo branż, w, których firmy nie mają jeszcze takich stron. Tak, więc nawet brak strony mobilnej nie obniża rankingu strony dla rezultatów mobilnych. Natomiast jeśli w twojej branży inne strony przystosowały się do wytycznych wyszukiwarek, to twoja strona internetowa zajmie gorsze wyniki wyszukiwania dla smartfonów czy tabletów. Natomiast jak użytkownik będzie szukał twojej strony na standardowych urządzeniach, twój rezultat nie zostanie obniżony. Podsumowują, oczywiście jest warto inwestować w strony mobilne. Jest to przyszłość internetu i twojej firmy. Brak tego rodzaju strony na pewno wykluczy waszą firmę z najlepszych i spowoduje problem w pozyskaniu nowych kontrahentów.

marekwirazka
Posty: 11
Rejestracja: 09 maja 2016, 15:28

Reklama strony w niemieckiej wyszukiwarce

Post: #80 marekwirazka
08 lip 2016, 12:04

Dzień dobry. Jeśli zajmujesz się już jakiś czas pozycjonowaniem stron internetowych to powinno ci się udać. Wszystko zależy jakie robisz frazy u nas. Jak są to nie konkurencyjne hasła to będziesz miał duży problem. Jeśli chodzi o rynek niemiecki to jest to trudny temat. Algorytm działa trochę inaczej niż w Polsce. Również problemem są środki finansowe, jakie są w stanie wygospodarować nasze firmy. Dla tamtejszej firmy dwa tysiące EURO nie jest problemem. W odniesieniu do złotówek jest to blisko 9000 zł. co jest dla większości naszych firm nieosiągalnym budżetem na tą formę promocji. Tak, więc musimy dobrze główkować, aby wypromować domeny naszych klientów. Ale jest to możliwe.

podobne tematy:


Wróć do „Rozmówki o wszystkim”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości